Wykładowca: Mirosłw Borek - psycholog, trener, coach. Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada rekomendację Trenera I i II stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Należy do Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych.
Cele szkolenia:
- dostarczenie wiedzy i umiejętności niezbędnych do prowadzenia skutecznych rozmów negocjacyjnych
- poznanie zasad profesjonalnego przygotowania się do rozmów negocjacyjnych poprzez określanie kryteriów negocjacyjnych np. pozycji otwarcia , przedziału negocjacyjnego, dolnej linii i BATNY.
- poznanie zasad asertywnej komunikacji w trakcie prowadzenia rozmów negocjacyjnych.
- nastawienie na realizację własnych interesówi potrzeb orazbudowaniu partnerskiej współpracyz pracownikami, klientami lubdostawcami zewnętrznymi.
Zakres tematyczny szkolenia:
- Negocjacje jako metoda rozwiazywania konfliktów interesów w relacji z pacjentem/współpracownikiem/dostawcą
- Kształtowanie postawy zorientowanej na skuteczność w negocjacjach
- Zasady stosowania strategii pozycyjnej w negocjacjach
- Zasady przygotowania się do rozmów negocjacyjnych: formułowanie celów oraz ustalanie kryteriów negocjacyjnych (pozycja otwarcia, dolna linia, BATNA).
- Negocjacje problemowe jako skuteczna strategia przezwyciężania kryzysu we współpracy z pacjentem/współpracownikiem/dostawcą.
- Metody skutecznej komunikacji z pracownikiem/pacjentem/dostawcą podczas negocjacji, ze szczególnym uwzględnieniem asertywności
- Zwiększanie elastyczności i kreatywności w reagowaniu na trudne sytuacje negocjacyjne.
Miejsce wydarzenia: Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne Naczelnej Izby Lekarskiej, ul. Jana Sobieskiego 110, Warszawa