Wykładowca:
- adw. Bartłomiej Achler - założyciel i właściciel Kancelarii. Ukończył studia na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie - Skłodowskiej w Lublinie oraz podyplomowe studium prawa własności intelektualnej na Uniwersytecie Warszawskim. Jest członkiem Sekcji Prawa Medycznego i Farmaceutycznego Izby Adwokackiej w Warszawie. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w świadczeniu pomocy prawnej na rzecz podmiotów gospodarczych. Od 2009 roku świadczy usługi doradcze na rzecz podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz jednostek naukowych – uczelni wyższych oraz instytutów badawczych. Posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze prawnej publicznych podmiotów leczniczych, jak również licznych prywatnych placówek medycznych oraz indywidualnych i grupowych praktyk zawodowych, a także organów samorządu zawodowego. Doradza również dostawcom rozwiązań teleinformatycznych dla sektora ochrony zdrowia. Jest autorem i współautorem licznych opinii i ekspertyz z zakresu prawa cywilnego, prawa medycznego oraz szeroko rozumianego prawa gospodarczego. Występuje jako pełnomocnik w sprawach dotyczących 4 administracyjnoprawnych aspektów działalności leczniczej, jak również w cywilnych oraz karnych postępowaniach z zakresu prawa medycznego.
- Paweł Jędrzejewski - konsultant ds. marketingu medyczneg. Specjalista marketingu usług medycznych, mediów społecznościowych, marketingu cyfrowego i strategii marketingowych. Doradza lekarzom i zarządom placówek medycznych w tworzeniu strategii marketingowych, realizowaniu działań marketingowych i biznesowych, pozyskiwaniu pacjentów. Szkoli z zakresu marketingu medycznego, pozyskiwania pacjentów i budowania marki osobistej lekarza.
Program szkolenia:
- Pojęcie reklamy;
- Reklama aktach prawnych
- Reklama a nieuczciwa konkurencja
- Kodeks Etyki Lekarskiej a reklama
- Obowiązki i ograniczenia prawne w marketingu medycznym
- SEO, Google Ads, Facebook Ads I inne formy Promocji internetowej
- Błędy w marketingu medycznym;
- Legalne i skuteczne praktyki w marketingu medycznym
Do kogo kierowane jest szkolenie:
Lekarze i lekarze dentyści prowadzący własne praktyki zawodowe lub podmioty lecznicze oraz pragnący zbudować własną markę osobistą.