Marketing medyczny – jak robić to skutecznie i zgodnie z prawem

Wykładowca: adw. Bartłomiej Achler - założyciel i właściciel Kancelarii. Ukończył studia na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie - Skłodowskiej w Lublinie oraz podyplomowe studium prawa własności intelektualnej na Uniwersytecie Warszawskim. Jest członkiem Sekcji Prawa Medycznego i Farmaceutycznego Izby Adwokackiej w Warszawie. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w świadczeniu pomocy prawnej na rzecz podmiotów gospodarczych. Od 2009 roku świadczy usługi doradcze na rzecz podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz jednostek naukowych – uczelni wyższych oraz instytutów badawczych. Posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze prawnej publicznych podmiotów leczniczych, jak również licznych prywatnych placówek medycznych oraz indywidualnych i grupowych praktyk zawodowych, a także organów samorządu zawodowego. Doradza również dostawcom rozwiązań teleinformatycznych dla sektora ochrony zdrowia. Jest autorem i współautorem licznych opinii i ekspertyz z zakresu prawa cywilnego, prawa medycznego oraz szeroko rozumianego prawa gospodarczego. Występuje jako pełnomocnik w sprawach dotyczących 4 administracyjnoprawnych aspektów działalności leczniczej, jak również w cywilnych oraz karnych postępowaniach z zakresu prawa medycznego. 

 

Program szkolenia:

  • Pojęcie reklamy;
  • Reklama aktach prawnych
  • Reklama a nieuczciwa konkurencja
  • Kodeks Etyki Lekarskiej a reklama
  • Obowiązki i ograniczenia prawne w marketingu medycznym
  • SEO, Google Ads, Facebook Ads I inne formy Promocji internetowej
  • Błędy w marketingu medycznym;
  • Legalne i skuteczne praktyki w marketingu medycznym