Kontekst komunikacji, czy komunikacja kontekstów- czyli jak mówić by nas zrozumiano

Wykładowca: dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS Katarzyna Januszkiewicz - Psycholog i specjalista ds. organizacji i zarządzania. Prowadzi badania w ramach subdyscypliny zachowania organizacyjne, m.in. w obszarze zmiany zachowań ludzi w organizacji (elastyczność zachowań, zmiana paradygmatu kariery zawodowej, różnorodność w miejscu pracy) oraz metodologii badań społecznych aspektów zarządzania (profesjonalizacja metod i technik badawczych). W swojej pracy stosuje podejście interdyscyplinarne, wykorzystując nie tylko wiedzę z innych dyscyplin nauki, ale również adaptując i rozwijając ich metody na gruncie zarządzania.

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy na temat skutecznych metod i technik komunikacji oraz zastosowania wiedzy z zakresu psychologii komunikacji w praktyce.

Program szkolenia:

● Komunikacja jako proces

● Istota i znaczenie kontekstu komunikacji

● Schematy poznawcze i ich wpływ na skuteczność komunikacji

● Złoty trójkąt komunikacji

● Informacja, perswazja, manipulacja - etyczny wymiar komunikacji

 

Do kogo kierowane jest szkolenie:

Szkolenie skierowane jest do osób aktywnych zawodowo.