Potencjał pracownika placówki medycznej w doskonaleniu procesów, budowaniu systemów jakości i zarządzaniu ryzykiem z wykorzystaniem podejścia lean healthcare

Program szkolenia: 

1. Aspekty lean healthcare 

2. Zarządzanie procesem leczenia pacjenta przy wsparciu rozwiązań lean healthcare- analiza ścieżki leczenia pacjenta, przykłady zastosowania, innowacje 

3. Budowanie kultury ciągłego doskonalenia, a podejście procesowe i dojrzałość biznesowa placówki (jakość+ryzyko) 

4. Przykładowe narzędzia i zastosowanie w praktyce- w leczeniu i administracji. 

5. Ustawa o jakości a wsparcie lean healthcare. 

6. Q&A pytania, dyskusja 

Omawiane zagadnienia będą dotyczyć jakości w ochronie zdrowia (Wewnętrzny system zarządzania jakością i bezpieczeństwem), sposobów analizy zdarzeń niepożądanych przy zastosowaniu narzędzi szczupłego zarządzania lean healthcare, metody standaryzacji procesów medycznych oraz identyfikacji nieefektywności w celu budowania procesów medycznych opartych na VBHC value based healthcare – opiece opartej na wartości. Celem jest przybliżenie osobom uczestniczącym w procesach ochrony zdrowia (medycznych i administracyjnych) tematu doskonalenia opieki w oparciu o podejście procesowe, ciągłe doskonalenie i analizę przyczyn źródłowych z elementami usprawnienia ścieżki leczenia pacjenta lean healthcare.