Marketing medyczny w świetle prawa: Dopuszczalne formy promocji podmiotów leczniczych

Wykładowcy:

 

  • adw. Karol Kolankiewicz - adwokat, specjalista prawa medycznego. Świadczy usługi doradztwa prawnego m.in. dla Okręgowej Izby Lekarskiej w Gdańsku, Zakładu Rehabilitacji w Gdyni, innych podmiotów leczniczych oraz dla lekarzy, pielęgniarek, aptekarzy i fizjoterapeutów. Prowadzi szkolenia i wykłady z prawa medycznego, prawa karnego i ochrony danych; ekspert ISPOZ.pl i Receptanaprawo.pl
  • Anna Karkut - prawnik i menedżer w ochronie zdrowia , certyfikowany audytor systemu zarządzania jakością, doświadczony Administrator Bezpieczeństwa Informacji; ekspertka ISPOZ.pl i Receptanaprawo.pl Specjalizuje się w zakresie doradztwa i szkoleń w zakresie kontraktowania, realizacji i rozliczania umów świadczeń finansowanych ze środków publicznych, praw pacjenta, ochrony danych osobowych i zarządzania jakością w opiece zdrowotnej. Świadczy usługi w zakresie zarządzania na rzecz dużych podmiotów leczniczych. ; ekspert ISPOZ.pl i Receptanaprawo.pl

Program szkolenia:

1. Obowiązkowe informacje udzielane przez podmiot wykonujący działalność leczniczą – zakres i forma

2. Kiedy reklama a kiedy informacja o usługach

3. Nieuczciwa konkurencja i zakaz reklamy w przepisach prawa

4. Informacja o oferowanych usługach– ograniczenia w świetle zapisów KEL

Celem szkolenia jest omówienie problematyki dot. dopuszczalnych form promocji podmiotów wykonujących działalność leczniczą w świetle przepisów prawa i zmian z KEL - z praktycznymi wskazówkami i orzecznictwem.