Standardy obsługi pacjenta - rola kadry kierowniczej we wdrażaniu i utrzymaniu standardów obsługi pacjenta w placówce

Wykładowca: Łukasz Rompel - 18 lat doświadczenia biznesowego i trenerskiego w obszarze projektów rozwojowych dla wyższych kadr zarządzających i kierowniczych. 13 lat doświadczenia trenerskiego w realizacji kompleksowych projektów z zarządzania. Specjalizuje się w prowadzeniu szkole z zakresu przywództwa, zarządzania (w tym zarządzania zmianą, zespołami, zasobami ludzkimi, zarządzania jakością i zarządzania projektami), rozwoju kompetencji menedżerskich, oceny pracowniczej oraz kursów metodycznych dla trenerów biznesu.

Program:

  1. Przedstawienie Prowadzącego, omówienie celów i struktury webinaru/szkolenia
  2. Potrzeby psychologiczne, merytoryczne i proceduralne pacjentów. Standardy obsługi pacjenta – ich rola w budowaniu relacji z pacjentami oraz codziennym funkcjonowaniu placówki. Obszary wykorzystania standardów obsługi pacjenta (np. rozmowy telefoniczne, powitanie i pożegnanie pacjenta, reagowanie w sytuacjach trudnych itp.).
  3. Rola kadry kierowniczej we wdrażaniu, utrzymaniu i egzekwowaniu standardów obsługi pacjenta.
  4. Przykłady dobrych praktyk – jak standardy obsługi pacjenta pomagają w przykładowych placówkach medycznych w Polsce.
  5. Wnioski, sesja pytań i odpowiedzi