Pozytywne rola konfliktu w zespołach medycznych

Wykładowca: lek. med. Monika May-Maciejewska - lekarz, z doświadczenia manager z 21- letnim doświadczeniem pracy w korporacjach międzynarodowych, głównie farmaceutycznych. Swoje doświadczenie zawodowe w sprzedaży i marketingu oraz zarządzaniu zdobywałam w międzynarodowych firmach farmaceutycznych. 

Cel szkolenia jest przekazanie aktualnej wiedzy jak pomimo trudnych interpersonalnych  sytuacji budować wspierające się zespoły

Program:

  • Dlaczego powstają konflikty
  • Style radzenia sobie z sytuacjami konfliktowymi (wg Thomas - Kielmann) a styl osobowości
  • Podstawowe zasady postępowania w sytuacji konfliktowej – co robić, a czego nie robić
  • Rola odporności psychicznej i Inteligencji emocjonalnej w rozwiązywaniu konfliktów.
  • Sposób rozwiązywania konfliktów a kształtowanie środowiska współpracy
  • Jak podejść do konfliktu i budować długofalową współpracę i relację
  • Podstawowe zasady postępowanie w każdej sytuacji konfliktowej