Wykładowca: lek. med. Monika May-Maciejewska - lekarz, z doświadczenia manager z 21- letnim doświadczeniem pracy w korporacjach międzynarodowych, głównie farmaceutycznych. Swoje doświadczenie zawodowe w sprzedaży i marketingu oraz zarządzaniu zdobywałam w międzynarodowych firmach farmaceutycznych.
Cel szkolenia jest przekazanie aktualnej wiedzy jak pomimo trudnych interpersonalnych sytuacji budować wspierające się zespoły
Program:
- Dlaczego powstają konflikty
- Style radzenia sobie z sytuacjami konfliktowymi (wg Thomas - Kielmann) a styl osobowości
- Podstawowe zasady postępowania w sytuacji konfliktowej – co robić, a czego nie robić
- Rola odporności psychicznej i Inteligencji emocjonalnej w rozwiązywaniu konfliktów.
- Sposób rozwiązywania konfliktów a kształtowanie środowiska współpracy
- Jak podejść do konfliktu i budować długofalową współpracę i relację
- Podstawowe zasady postępowanie w każdej sytuacji konfliktowej