Wykładowca: lek. med. Monika May-Maciejewska - lekarz, z doświadczenia manager z 21- letnim doświadczeniem pracy w korporacjach międzynarodowych, głównie farmaceutycznych. Swoje doświadczenie zawodowe w sprzedaży i marketingu oraz zarządzaniu zdobywałam w międzynarodowych firmach farmaceutycznych.
Cel szkolenia jest nauczenie uczestników efektywnej komunikacji w oparciu o swój własny styl oraz styl rozmówcy.
Program:
- Wyzwania w komunikacji – dlaczego trudno nam się porozumieć
- Bariery komunikacyjne i jak je rozpoznać
- Rola emocji w procesie komunikacji – dlaczego Inteligencja Emocjonalna powinna być przedmiotem nauczania.
- Jak słuchać, żeby usłyszeć i dlaczego to jest ważne
- Jak mówić, żeby inni zrozumieli _ praktyka porozumiewania się
- Zrozumieć siebie, żeby porozumieć się z innymi to klucz do sukcesu.
- Zasady skutecznego porozumiewania się w pracy budujący współpracę, zaufanie i autorytet.