Jak dogadać się z innymi od nas w środowisku medycznym

Wykładowca: lek. med. Monika May-Maciejewska - lekarz, z doświadczenia manager z 21- letnim doświadczeniem pracy w korporacjach międzynarodowych, głównie farmaceutycznych. Swoje doświadczenie zawodowe w sprzedaży i marketingu oraz zarządzaniu zdobywałam w międzynarodowych firmach farmaceutycznych. 

Cel szkolenia jest nauczenie uczestników efektywnej komunikacji w oparciu o swój własny styl oraz styl rozmówcy.

Program:

  • Wyzwania w komunikacji – dlaczego trudno nam się porozumieć  
  • Bariery komunikacyjne i jak je rozpoznać
  • Rola emocji w procesie komunikacji – dlaczego Inteligencja Emocjonalna powinna być przedmiotem nauczania.
  • Jak słuchać, żeby usłyszeć i dlaczego to jest ważne
  • Jak mówić, żeby inni zrozumieli _ praktyka porozumiewania się
  • Zrozumieć siebie, żeby porozumieć się z innymi to klucz do sukcesu.
  • Zasady skutecznego porozumiewania się w pracy budujący współpracę, zaufanie i autorytet.