Roboty budowlane

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1. Nazwa zamawiającego: Naczelna Izba Lekarska

2. REGON: 001410326

3. NIP: 5220002328

4. Adres zamawiającego:

  • Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 110
  • Miejscowość: Warszawa
  • Kod pocztowy: 00-764
  • Województwo: mazowieckie
  • Kraj: Polska
  • Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nil.org.pl
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nil.org.pl

 

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

1. Nazwa zamówienia: Wykonanie robót budowalnych w lokalu 1U na kondygnacji 0 w budynku przy ul. Jana III Sobieskiego 110 w Warszawie

2. Numer zamówienia: 1/2025

3. Data ogłoszenia: 14.04.2025 roku

 

SEKCJA III – KOMUNIKACJA Z ZAMAWIAJĄCYM

1. Informacje o środkach komunikacji, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami

 1.1. Przedstawiciele Zamawiającego:

  1.1.1. Wojciech Domka tel: 605-556-026; e-mail: w.domka@gazeta.pl

  1.1.2. Krzysztof Jopek tel: 606-777-757;  e-mail: krzysztof.jopek@kjk-architekci.pl (zagadnienia merytoryczne w kwestii projektu)

 

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

 1.1. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

 1.2. Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

 2.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych ze zmianą sposobu użytkowania lokalu usługowego, polegające na przebudowie pomieszczeń a w szczególności ścian działowych, posadzek, sufitów oraz instalacji. W zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, która stanowi Załącznik nr 4.

 2.2. Okres realizacji zamówienia: 180 dni

 2.3. Kryteria oceny ofert:

  2.3.1 Sposób oceny ofert:

Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:

P= Pc + Pg+Pd

gdzie:

P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie, Pc – liczba punktów w kryterium „Cena brutto”, Pg – liczba punktów w kryterium „Gwarancja”, Pd- liczba punktów w kryterium „Doświadczenie”

Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na niżej określonych zasadach:

1. Oferty w kryterium „Cena” brutto będą oceniane poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto oferty najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:

 Pc = Cn / Cb x 60 pkt

 gdzie:

 Cn – cena brutto oferty najniższej spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,

 Cb – cena brutto oferty badanej.

2. Oferty w kryterium „Gwarancja” będą oceniane poprzez przyznanie punktów:

 - dla 24 miesięcy Pg = 0 pkt.;

 - dla 36 miesięcy Pg = 10 pkt.;

 - dla 48 miesięcy Pg = 25 pkt.;

 - dla 60 miesięcy Pg = 36 pkt.;

W kryterium „Gwarancja” oferta może otrzymać maksymalnie 36 pkt, a minimalny okres, na jaki Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji wynosi 24 miesiące. W przypadku gdy Wykonawca udzieli gwarancji na okres krótszy niż 24 miesiące lub nie wpisze w formularzu oferty okresu, na jaki udziela gwarancji wówczas oferta Wykonawcy może zostać uznana za nieodpowiadającą treści warunków zamówienia i zostać odrzucona. Oferty z okresem gwarancji powyżej 60 miesięcy będą oceniane maksymalną liczbą punktów. W przypadku, kiedy Wykonawca zaproponuje inną wartość niż 24, 36, 48 lub 60 miesięcy – np. 52 miesiące, Zamawiający przyjmie wartość mniejszą, najbliższą wartości pełnego rocznego okresu, w tym przypadku 48 miesiące.

3. Oferty w kryterium „Doświadczenie” będą oceniane poprzez przyznanie punktów:

- dla spełnienia minimum kryterium wskazanym w pkt 1.1 sekcji V = 0 pkt;

- dla spełnienia kryterium ponad minimum wskazanym w pkt 1.1 sekcji V = 2 pkt;

- dla spełnienia kryterium maksimum wśród zgłoszonych ofert- wyróżniające się na tle innych ofert = 4 pkt;

W kryterium „Doświadczenie” oferta może otrzymać maksymalnie 4 pkt, oferty będą oceniane poprzez łączne spełnienie warunków określonych w Sekcji V, przy uwzględnieniu że na wyjściową ocenę (0 pkt) należy spełnić minimum tam określone tj. okres prowadzenia działalności, liczbę wykonanych zadań, charakter realizowanego projektu oraz koszt realizowanego projektu.

  2.3.2. Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

  2.3.3. Stosowane kryteria oceny ofert:

Kryterium 1

 - Nazwa kryterium: Cena

 - Waga: 60

Kryterium 2

 - Nazwa kryterium: Gwarancja

 - Waga: 36

Kryterium 3

 - Nazwa kryterium: Doświadczenie

 - Waga: 4

 

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

1. Nazwa i opis warunków udziału:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:

 1.1. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie:

  1.1.1. Zdolności technicznej, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał minimum trzy zadania w zakresie realizacji robót budowlanych w budynku z funkcją usługowo – biurową lub usługowo-administracyjną, w tym przynajmniej 1 realizacja budynku wraz z wielofunkcyjną, multimedialną salą konferencyjną lub audytoryjną o wartości zamówienia nie mniejszej niż 3 000.000,00 zł brutto dla każdego zamówienia z osobna.

  W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).

1.1.2. Zdolności zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada odpowiednie zasoby kadrowe do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający stawia następujące wymagania:

  1. Wykonawca wykaże, że na potrzeby realizacji zamówienia dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w następujących specjalnościach:
    • konstrukcyjno-budowlanej;
    • instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
    • w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
  2. Wykonawca wykaże, że ustanowi osobę pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą właściwe uprawnienia budowlane oraz wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

  Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:

  Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie 3 Wykonawców, których oferty zostały najwyżej ocenione, do złożenia w wyznaczonym terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:

  • Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Załącznik nr 1.
  • Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Załącznik nr 2.

 

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

1. Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

2. Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

 

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

1. Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

2. Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

 

SEKCJA VIII – PROCEDURA SKŁADANIA OFERT

1. Termin składania ofert: 05.05.2025 roku- do końca dnia

2. Forma składania ofert: Oferty należy złożyć przesyłając podpisany podpisem elektronicznym i wcześniej wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 3 oraz kosztorys ofertowy wykonany na podstawie dokumentacji projektowej i przedmiaru robót.

3. Informacje o środkach komunikacji, przy użyciu których należy korzystać przy składaniu ofert: Oferty należy złożyć przesyłając na adres e-mail: sekretariat@nil.org.pl

4. Adres e-mail do składania ofert: sekretariat@nil.org.pl (Temat wiadomości e-mail: Oferta na wykonanie robót budowalnych w lokalu 1U na kondygnacji 0 w budynku przy ul. Jana III Sobieskiego 110 w Warszawie)

5. Termin związania ofertą: 3 miesiące od dnia złożenia oferty

 

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wizja lokalna:

Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę obowiązkowej wizji lokalnej. Zamawiający wyznacza dwa terminy wizji lokalnej do wyboru przez Wykonawcę, tj. 16.04.2025 roku lub 17.04.2025 roku. W godzinach 10.00-14.00 i Wykonawca potwierdza stawienie się na wizji mailowym lub telefonicznym zgłoszeniem chęci uczestnictwa. Oferta wykonawca, który nie odbędzie obowiązkowej wizji lokalnej będzie odrzucona. Oferta wykonawcy powinna uwzględnić weryfikację założeń projektowych i w razie konieczności dostosowanie projektu do stanu istniejącego. Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół, zgodnie
z Załącznikiem nr 5.

Do kontaktu w sprawie ustalenia odbycia wizji wyznaczeni są przedstawiciele Zamawiającego:

 1.1 Piotr Sówka tel:  604-505-177; e-mail: piotr.sowka@nil.org.pl

 

SEKCJA X – ZASTRZEŻENIA

1. W przypadku braku spełnienia warunków określonych w ogłoszeniu o zamówieniu i przedstawieniu oferty w sposób nieodpowiadający wymaganiom Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia, sposobu jego realizacji oraz innych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega możliwość odrzucenia oferty.

2. Ogłoszenie o zamówieniu może być unieważnione przez Zamawiającego bez podania przyczyny (bez podania uzasadnienia) w każdym momencie i nie stanowi podstawy do roszczenia sobie prawa ze strony Oferenta do realizacji zamówienia.

 

SEKCJA XI – ZAŁĄCZNIKI DO OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU

Załączniki nr 1 – Wykaz robót budowlanych;

Załącznik nr 2 – Wykaz osób;

Załącznik nr 3 – Formularz Ofertowy;

Załącznik nr 4 – Dokumentacja projektowa;

Załącznik nr 5 – Protokół wizji lokalnej.

 

Dokumentacja projektowa, która stanowi Załącznik nr 4 zostanie udostępniona firmom, które po odbyciu wizji lokalnej zdecydują się przedstawić ofertę na przeprowadzenie robót budowlanych.