• Punkty: 2
  • Wydarzenie jednorazowe
  • Dla lekarzy i lekarzy dentystów
  • e-learning
  • Bezpłatny
  • wykład

Komunikacja pozytywna w tym radzenie sobie z trudnymi pacjentami

Wykładowca:

mgr Urszula Łaskawiec -  jest doświadczonym managerem, coachem i trenerem, a także Certyfikowanym Konsultantem narzędzia badającego kompetencje DISC D3, Trenerem Umiejętności Miękkich oraz autorką publikacji i szkoleń (głównie zakresu komunikacji, sprzedaży usług, obsługi ) m.in dla branży medycznej oraz projektów realizowanych poprzez call center. Posiada ponad 15 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie koordynowania projektów sprzedażowych oraz opieki posprzedażowej, a także komunikacji z Klientem. Od 2012 roku jest związana z branżą medyczną. Miała okazję zarządzać i koordynować działaniami kilku wielospecjalistycznych placówek medycznych, a także być liderem infolinii opieki medycznej w jednej z największych firm ubezpieczeniowych w Polsce. Posiada wiedzę w zakresie odpowiedzialności za pacjenta, dbania o wizerunek placówki medycznej, jakościowej obsługi pacjenta, działań pomagających w promowaniu usług placówek medycznych. Prowadzi szkolenia dotyczące m.in. umiejętności sprzedażowych i rekomendacyjnych, szkolenia z jakości obsługi klienta/pacjenta, warsztaty z efektywnego sposobu prowadzenia rozmów, szkolenia podnoszące kompetencje managerskie, a także sesje konsultacyjne, sesje coachingowe i treningi regulacji emocji.

Szkolenie ma na celu doskonalenie komunikacji lekarzy, w tym umiejętności radzenia sobie z trudnymi pacjentami. Skupia się na budowaniu relacji opartych na empatii i zrozumieniu, co wpływa na skuteczność opieki medycznej.

Szkolenie obejmuje zagadnienia z zakresu komunikacji medycznej, w tym sposobów radzenia sobie z pacjentami o różnych potrzebach i emocjach. Skupia się na umiejętnościach słuchania, empatii oraz budowaniu zaufania, co prowadzi do lepszej opieki zdrowotnej.

Program:

  1. Wstęp do komunikacji medycznej
  2. Zrozumienie potrzeb pacjenta
  3. Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami
  4. Ćwiczenia praktyczne
  5. Studium przypadków
  6. Strategie budowania relacji z pacjentami
  7. Podsumowanie i pytania

Do kogo kierowane jest szkolenie:

Szkolenie jest kierowane do lekarzy oraz personelu medycznego, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności komunikacyjne, w tym radzenia sobie z trudnymi pacjentami.

Wykładowca: mgr Urszula Łaskawiec

Szkolenie on-line

08.05.2024

godz. 16:00-18:00

 

Kontakt do organizatora: szkolenia@nil.org.pl

LICZBA WOLNYCH MIEJSC NA SZKOLENIU: 344

ABY ZAPISAĆ SIĘ NA TO SZKOLENIE MUSISZ BYĆ ZALOGOWANY

Termin: 2024-05-08

  • wyślij znajomemu

  • Zapisz stronę
  • Wydrukuj