19 WRZ 2024
Czas pracy lekarza/ lekarza dentysty i dyżury medyczne – co każdy lekarz powinien wiedzieć?
WIĘCEJ
19 WRZ 2024
WIĘCEJ
10 WRZ 2024
WIĘCEJ
3 WRZ 2024
WIĘCEJ
29 SIE 2024
WIĘCEJ
Wykładowca: lek. med. Monika May-Maciejewska - absolwentka Wydziału Lekarskiego Warszawskiej Akademii Medycznej ze specjalizacją z Anestezjologii i Intensywnej Terapii. Przez wiele lat pełniła funkcje zarządcze lub/i liderskie w firmach międzynarodowych . Ukończyła Studium Podyplomowe Akademia Psychologii Przywództwa prowadzonym przez Szkołę Biznesu Politechniki Warszawskiej. Swoją praktyczne doświadczenie w zarządzaniu zróżnicowanymi zespołami specjalistów uzupełniała na bieżąco biorąc udział w wielu kursach i szkoleniach adresowanych do kadry zarządzającej. Ukończyła roczną szkołę Coachingu i Mentoringu w Normann Benett , jedną z najdłużej działających na rynku polskim organizacji. Zdobyła międzynarodową Indywidulaną Akredytację Coacha i Mentora EMCC. Należąc do najstarszej europejskiej organizacji zrzeszającej profesjonalnych Coachów i Mentorów , działa w oparciu o międzynarodowe standardy pracy oraz kodeks etyczny. Jest aktywnym członkiem Międzynarodowych Coachów oraz Trenerów John Maxwell’a , światowej klasy eksperta zajmującego się od wielu lat kwestiami przywództwa , komunikacji interpersonalnej oraz osiągania celów osobistych i biznesowych. W swoich warsztatach szkoleniowych oraz wykładach wykorzystuje praktyczną wiedzę oraz metody stosowane przez Dr.Johna Maxwella zwiększając praktyczny wymiar prowadzonych aktywności edukacyjno- szkoleniowych. Dba o to ,żeby prowadzone przez nią szkolenia i warsztaty dla kadry medycznej były jak najbardziej praktyczne, możliwe do wdrożenia oraz osadzone w realiach systemu Ochrony Zdrowia, a jednocześnie inspirowały do odważnego szukania nowych rozwiązań. Swoją wiedzę o wyzwaniach w Ochronie Zdrowia czerpie z bezpośredniej pracy zarówno z lekarzami jak i z liderami zespołów branży medycznej.
Cel szkolenia: (350 znaków)
Celem szkolenia jest zbudowanie świadomości w jaki sposób budować, kształtować i rozwijać swoją karierę w sposób autentyczny. Szkolenie pokazuje co warto wziąć pod uwagi jak o to zadbać , żeby dbając o siebie dbać o satysfakcję innych (pacjentów) . Celem jest uświadomienie lekarzom znaczenia satysfakcji z pracy dla zdrowia i dobrostanu oraz poznanie czynników które mogą na nią wpływać , a także sposobów i narzędzi które mogą zastosować w trosce o siebie i bez uszczerbku dla pacjenta.
Program szkolenia:
Do kogo kierowane jest szkolenie:
Do lekarzy którzy pełnią funkcje zarządcze w zespołach lub organizacjach.
Prowadzący: lek. med. Monika May-Maciejewska
Szkolenie on-line
24.07.2024
godz. 18:00-20:00
Kontakt do organizatora: szkolenia@nil.org.pl
LICZBA WOLNYCH MIEJSC NA SZKOLENIU: 375Termin: 2024-07-24