19 WRZ 2024
Czas pracy lekarza/ lekarza dentysty i dyżury medyczne – co każdy lekarz powinien wiedzieć?
WIĘCEJ
19 WRZ 2024
WIĘCEJ
10 WRZ 2024
WIĘCEJ
3 WRZ 2024
WIĘCEJ
29 SIE 2024
WIĘCEJ
Wykładowca: dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS Katarzyna Januszkiewicz - Psycholog i specjalista ds. organizacji i zarządzania. Prowadzi badania w ramach subdyscypliny zachowania organizacyjne, m.in. w obszarze zmiany zachowań ludzi w organizacji (elastyczność zachowań, zmiana paradygmatu kariery zawodowej, różnorodność w miejscu pracy) oraz metodologii badań społecznych aspektów zarządzania (profesjonalizacja metod i technik badawczych). W swojej pracy stosuje podejście interdyscyplinarne, wykorzystując nie tylko wiedzę z innych dyscyplin nauki, ale również adaptując i rozwijając ich metody na gruncie zarządzania.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy na temat skutecznych metod i technik komunikacji oraz zastosowania wiedzy z zakresu psychologii komunikacji w praktyce.
Program szkolenia:
● Komunikacja jako proces
● Istota i znaczenie kontekstu komunikacji
● Schematy poznawcze i ich wpływ na skuteczność komunikacji
● Złoty trójkąt komunikacji
● Informacja, perswazja, manipulacja - etyczny wymiar komunikacji
Do kogo kierowane jest szkolenie:
Szkolenie skierowane jest do osób aktywnych zawodowo.
Wykładowca: dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS Katarzyna Januszkiewicz
Szkolenie on-line
17.07.2024
godz. 18:00-20:00
Kontakt do organizatora: szkolenia@nil.org.pl
LICZBA WOLNYCH MIEJSC NA SZKOLENIU: 323Termin: 2024-07-17