18 GRU 2024
Neuroróżnorodność w codziennej pracy lekarza: diagnostyka, terapia i komunikacja w pracy z dziećmi i dorosłymi.
WIĘCEJ
18 GRU 2024
WIĘCEJ
17 GRU 2024
WIĘCEJ
17 GRU 2024
WIĘCEJ
16 GRU 2024
WIĘCEJ
Wykładowcy:
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji uczestników poprzez analizę efektywnych i nieefektywnych logik działania oraz w komunikacji z pacjentem, jego bliskimi oraz personelem medycznym. Szkolenie ma na celu poszerzenie świadomości w obszarze zachowań komunikacyjnych, co przyczyni się do lepszej współpracy i zrozumienia własnych postaw, zachowań pacjentów i współpracowników.
Program:
Podczas zajęć zostaną omówione następujące zagadnienia: relacja lekarz-pacjent - oczekiwania pacjentów (wyniki badań krajowych), czynniki kształtujące relacje w ramach asymetrii ról, postawy i nawyk językowe w oparciu o model logik działania, efektywne i nieefektywne techniki oraz modele komunikacji medycznej, rola założeń i motywacji w obszarze INTRApersonlanm w odniesieniu do jakości w komunikacji medycznej i relacji z pacjentem
Szkolenie realizowane będzie w partnerstwie z Polskim Towarzystwem Komunikacji Medycznej.
Wykładowcy: Krzysztof Sobczak
szkolenie on-line
04.11.2024
godz. 16:00-18:00
Kontakt do organizatora: szkolenia@nil.org.pl
LICZBA WOLNYCH MIEJSC NA SZKOLENIU: 378
Termin: 2024-11-04