• Punkty: 0

Budowanie marki osobistej lekarza i influencer marketing

Agenda spotkania:
 

  1. Budowanie marki osobistej lekarza:
  • pojęcie i znaczenie marki osobistej lekarza
  • osobowość i analiza jako punkt wyjścia do budowania marki
  • elementy marki osobistej
  • wizerunek online i offline
  • kanały komunikacji marki osobistej
  • komunikacja i budowanie marki w social mediach
  • narzędzia do budowy marki osobistej
  • podstawowe zasady tworzenia kontentu
  • prawne i etyczne aspekty marki osobistej lekarza

 

  1. Influencer marketing w praktyce:
  • podstawowe pojęcia influencer marketingu
  • rola influencera medycznego w komunikacji do pacjenta i HCP
  • dobre praktyki w budowaniu zasięgów w social mediach
  • specyfika pracy w ekosystemie influencer marketingu
  • proces współpracy komercyjnej z influencerem: od briefu do publikacji
  • zasady oznaczania współpracy komercyjnej i reklam
  • etyka pracy lekarza – influencera
  • influencer medyczny w kontekście ograniczeń prawnych

Sesja Q&A

Budowanie marki osobistej lekarza i influencer marketing

Z najnowszych badań wynika, że 83% lekarzy korzysta codziennie z social mediów prywatnie
i zawodowo. W dobie mediów społecznościowych pacjenci coraz częściej wybierają lekarzy, kierując się ich obecnością online i reputacją. Dla ponad 70% pacjentów lekarz pozostaje najważniejszym źródłem informacji o zdrowiu, a co trzeci dorosły Polak aktywnie śledzi tzw. influencerów medycznych w social mediach (np. lekarzy, pielęgniarki, farmaceutów). Lekarze coraz częściej wykorzystują swoją markę i popularność w mediach społecznościowych do prowadzenia edukacji, budowania świadomości i profilaktyki zdrowotnej.

Zapraszamy na pierwsze szkolenie dla lekarzy poświęcone tematyce marki osobistej
i influencer marketingu.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z pojęciem marki osobistej, zasadami skutecznego zarządzania swoją marką i wykorzystania narzędzi do budowy marki osobistej. Podczas szkolenia omówione będą także podstawowe zagadnienia związane
z influencer marketingiem, a więc komercyjnym wykorzystaniem aktywności lekarza w social mediach (np. współpraca z partnerami, branżą farmaceutyczną).

Szkolenie kładzie duży nacisk na prawne i etyczne aspekty budowania marki lekarza w zgodzie
z regulacjami prawnymi (np. prawo farmaceutyczne), kodeksem etyki lekarskiej i wytycznymi branżowymi (np. UOKiK).

Prowadzący szkolenie:
Aleksander Znosko-Czarnecki - ukończył z wyróżnieniem magisterium ze strategicznego zarządzania marką na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz magisterium
z zarządzania w nowoczesnej gospodarce na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Zawodowo Digital and Omnichannel Marketing Manager, wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Ambasador Akademicki klubu biznesu Pro Progressio. Po godzinach pasjonat sztuki, motoryzacji i technologii.


Rafał Staszkiewicz – ekspert z wieloletnim doświadczeniem w marketingu i komunikacji. Pracował po stronie biznesu, mediów, konsultingu oraz agencyjnym. Od kilkunastu lat specjalizuje się w komunikacji online/mobile. Ma na koncie kilkaset zrealizowanych kampanii reklamowych i projektów marketingowych. Absolwent marketingu na UEP w Poznaniu. Prelegent na konferencjach branżowych (Pharma Planet, Digital Evolution for Pharma & Medical). Zrealizował kilkaset szkoleń i warsztatów, był wykładowcą na studiach podyplomowych. Prywatnie miłośnik żeglarstwa morskiego i windsurfingu, kultury japońskiej i gry na gitarze.

LICZBA WOLNYCH MIEJSC NA SZKOLENIU: 97

Formularz rejestracyjny

Imię

Nazwisko

Telefon

Email

Regulamin

Akcpetuję Regulamin Członków Społeczności Lekarzy Innowatortów - NIL IN i zapoznałam/zapoznałem się z klauzulą dotycząca przetwarzania danych osobowych Członków Społeczności Lekarzy Innowatorów - NIL IN. Aby zapoznać się z regulaminem kliknij tutaj

Zapisz mnie na szkolenie

Termin: 2025-02-11

  • wyślij znajomemu

  • Zapisz stronę
  • Wydrukuj